You are hereForum / Sjonglering / Jeg trener på fem baller!

Jeg trener på fem baller!

• warning: include(./sites/all/modules/advanced_forum/advanced_forum-topic-header.tpl.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/sjongler/sjonglering.com/includes/theme.inc on line 1066.
  • warning: include(./sites/all/modules/advanced_forum/advanced_forum-topic-header.tpl.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/sjongler/sjonglering.com/includes/theme.inc on line 1066.
  • warning: include(): Failed opening './sites/all/modules/advanced_forum/advanced_forum-topic-header.tpl.php' for inclusion (include_path='.:/hsphere/shared/apache/libexec/php5ext/php/') in /hsphere/local/home/sjongler/sjonglering.com/includes/theme.inc on line 1066.

By nemis - Posted on 13 desember 2009

Jeg har bestemt meg for å lære å sjonglere med fem baller, og driver å øver en del. I den forbindelse har jeg også laget en blogg der jeg skriver ned hva jeg gjør for å nå målet mitt. Hvis noen er interessert i å se kan de stikke innom http://fem.sandvig.no

Merker
Tøft! Fem baller er en

Tøft! Fem baller er en kjempeutfordring, men veldig tilfredsstillende når du får det til! Lykke til.

PS - ser bloggen din ikke fungerer helt, hvis du vil kan du bare fortsette å skrive i bloggen her på sjonglering.com! ;)